Aquest web utilitza "COOKIES" per garantir el correcte funcionament del nostre web i per recollir dades estadístiques.

Premi "REBUTJAR" per a rebutjar-les, "ACCEPTAR" per autoritzar-ne el seu ús, o "CONFIGURAR" per configurar-ne el seu ús.

Per consultar les cookies que utilitza el web vegi la nostra Política de cookies

Gran Novetat - Biocultura Madrid 2025

 

Les entitats ASOBIO, ECOVALIA, SEAE, INTERECO i l’Associació VIDA SANA, han unit esforços per dotar BioCultura de les eines que atenguin les necessitats i prioritats del sector de productes ecològics espanyol. El resultat és que el sector s'uneix i que, units, es desenvolupi un espai específicament dedicat al professional a la fira BioCultura Madrid 2025.

Aquests són els motius

- La desaparició de la fira professional bio Organic Food Iberia.
- El sector necessita un espai professional especialitzat per a la promoció i el desenvolupament del mercat ecològic.
- BioCultura ha demostrat durant 40 anys ser una referència indiscutible al nostre país. A les darreres edicions amb més de 50.000 visitants i al voltant de 2.000 professionals registrats.

Plantejament

- La fira continuarà sent mixta: públic consumidor i públic professional.
- Es desenvoluparà un potent programa d'activitats i accions per atraure el professional tant de canal convencional com especialista.
- Es desenvoluparà un espai diferenciat per atendre el professional.

Les dates previstes són del 6 al 9 novembre del 2025 al Pavelló 9 de l’IFEMA, Madrid. Es comptarà amb una zona diferenciada dins del pavelló on les empreses incorporen al seu estand una zona exclusiva per a professionals i una altra per a atenció al públic. A la part central s'habilitarà un Espai comú de networking exclusivament per a professionals que estarà disponible els 4 dies de fira: Atenció especial al visitant professional, amb serveis per a ús exclusiu amb passi especial professional VIP.

Des d’AE2 valorem de forma positiva aquesta iniciativa que pretén fomentar l’intercanvi de professionals del sector ecològic de la península ibèrica i agilitzar els contactes i col·laboracions comercials.